قوانین و مقررات

حساب کاربری
کاربران با ثبت‌نام در وب‌سایت یا اپلیکیشن عرصه تعمیرات و همچنین با هر بار استفاده از خدمات عرصه تعمیرات می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری عرصه تعمیرات را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی ، آن را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند و بنابراین استفاده مستمر کاربران از خدمات به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است. بدیهی است هر گونه بند، ماده و یا تبصره‌ای که در آینده به این قوانین و مقررات اضافه شود، مقدم برقوانین گذشته بوده و این وظیفه بر عهده کاربران است که قبل از هر بار ورود به وبسایت و اپلیکیشن عرصه تعمیرات، این قوانین را مطالعه نماید.
برای استفاده از خدمات عرصه تعمیرات لازم است هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری در سایت بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و دارای اهلیت قانونی میباشند و یا افراد زیر ۱۸ سال که با آگاهی و اطلاع سرپرست قانونی خود وارد وبسایت می‌شوند، می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن و یا وب‌سایت کنند. به‌طور کلی استفاده از وبسایت برای افراد زیر 13 سال ممنوع است. برای استفاده از خدمات عرصه تعمیرات کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن و یا وب‌سایت عرصه تعمیرات ثبت کند.
کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکیشن و یا وب‌سایت وارد کنند و مسئولیت عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص بر عهده کاربران می‌باشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.
کاربران متعهد می‌گردند که صرفا با ایمیل متعلق به خود در اپلیکیشن یا وب‌سایت عرصه تعمیرات ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت کاربر در برابر شخص ذینفع صاحب ایمیل مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود.
هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر یا کارشناس بنا به نقش خود در اپلیکیشن داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع پیدا کند که یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی، دارای حساب‌های کاربری متعدد است، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.
مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در وبسایت و یا سایر خدمات مربوط به عرصه تعمیرات انجام می‌شود، بنا به مورد به عهده کاربران است.
مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربران است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده کاربر خواهد بود.
کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را دهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات عرصه تعمیرات متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.
در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت می‌تواند حساب کاربری آنها را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربران خودداری کنند.
ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص شرکت، از کاربران درخواست اطلاعات تکمیلی، ارایه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد. در این صورت کاربران مورد درخواست، متعهد به ارایه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام شده از سوی شرکت خواهند بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر مذکور خودداری نماید.
کاربران در هنگام ثبت‌نام در وب‌سایت عرصه تعمیرات نباید:
  • • نام یک شخص دیگر را با قصد جعل هویت آن شخص به عنوان یک نام کاربری انتخاب یا استفاده کنند.
  • • بدون اجازه از نام شخصی دیگر به عنوان نام کاربری استفاده کنند.
  • • نامی را به عنوان نام کاربری استفاده کنند که در هر صورت توهین‌آمیز، مبتذل یا ناپسند باشد.
بدیهی است عرصه تعمیرات این حق را دارد که در صورت رعایت نکردن موارد فوق حساب کاربری افراد را غیر فعال نماید.
کاربران موظفند درصورت آگاهی از استفاده غیر مجاز از حساب کاربری خود توسط دیگران، مراتب را سریعاً به صورت کتبی به عرصه تعمیرات اطلاع دهند. در صورت عدم اطلاع رسانی به عرصه تعمیرات عواقب هرگونه سوءاستفاده از حساب کاربری متوجه کابران می‌باشد.
  • استفاده از عرصه تعمیرات
    با استفاده از خدمات عرصه تعمیرات کاربران می‌پذیرند و موظف می‌شوند که از عرصه تعمیرات برای انجام هیچ‌گونه فعالیت غیر‌قانونی و خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا در تضاد با عرف جامعه استفاده نکنند.
    کاربران متعهد می‌شوند از خدمات عرصه تعمیرات به طریقی که به عرصه تعمیرات یا شرکای آن صدمه‌ مادی و معنوی وارد شود، استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات عرصه تعمیرات در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نمایند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.
    کاربران می‌پذیرند که ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی شرکت با آنها استفاده شود. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما همزمان می‌پذیرند که ممکن است با انصراف از دریافت این پیام‌ها، در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی به‌موقع به ایشان نرسد.
    شرکت ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارایه کند که با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار، ممکن است درصدی از هزینه خدمات کاهش یابد، درصدی از هزینه خدمات به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن عرصه تعمیرات اضافه ‌شود. نحوه ارایه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
    کاربران می‌پذیرند که اجازه انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند - حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد - مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.
    کاربر می‌پذیرد کدهایی که جهت کاهش هزینه خدمات به وی داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت برای ارایه این کدها هزینه ای از کاربر دریافت نمی‌کند، این حق برای شرکت محفوظ است تا مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.
    مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات عرصه تعمیرات به عهده کاربران است.
    کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام خدمات، از تمام یابخشی از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات عرصه تعمیرات، از کاربر یا کارشناس کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربر یا کارشناس در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه دیگر نیز مغایر با قوانین عرصه تعمیرات خواهد بود. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول مدت خدمات، فقط در شرایط ضروری، از اطلاعات کاربر یا کارشناس که در خدمات عرصه تعمیرات ارایه شده است، استفاده کنند. استفاده کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات ذکر شده، شرکت مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.
    با استفاده از خدمات عرصه تعمیرات کاربران می‌پذیرند که در حین مدت خدمات، عرصه تعمیرات را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضه محصولات و خدمات متعلق به خود و یا دیگران خودداری کنند.
    کاربران متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از خدمات عرصه تعمیرات هستند.
    کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن حریم خصوصی عرصه تعمیرات را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
    کاربران می‌پذیرند که عرصه تعمیرات تنها خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین کارشناس و کاربر جهت توافق بر انجام یک خدمت تعمیر را فراهم می‌کند. در خدمات عرصه تعمیرات، کارشناس مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند
    کاربر متعهد می شود که به هیچ عنوان با حساب کاربری خود برای اشخاص زیر ۱۸ سال بدون حضور خود درخواست خدمات ارسال ننماید. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست ، کارشناس متوجه مورد فوق شود، مکلف به لغو (امتناع از انجام) خدمت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینه خدمت برعهده کاربر است.
  • قوانین و ضوابط
    دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی) به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد خدماتی نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد.
    در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد.
    لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید.
    در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط متخصصین مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیر کار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، هزینه کارشناسی و عیب یابی دستگاه به مبلغ 10000 تومان دریافت و دستگاه به متقاضی عودت داده خواهد شد.
  • کد رهگیری
    در هنگام تحویل دستگاه به واحد خدماتی و ثبت درخواست توسط کارشناس، پیام کوتاهی حاوی کد رهگیری اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد.
    شما می توانید در هر زمان با استفاده از کد رهگیری در وبسایت عرصه تعمیرات به نشانی arenarepair.com از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید.
  • زمان
    در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی دستگاه 48 ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد.
    در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که در واحد خدماتی و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناس با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا 7 روز به طول انجامد.
    در صورتیکه فرآیند تعمیرات بیش از 48 ساعت به طول انجامد، به متقاضی اطلاع داده خواهد شد.
    پس از اتمام فرآیند تعمیرات و تماس کارشناس واحد خدماتی، ظرف مدت کمتر از 5 روز نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام نمایید.
    در غیر اینصورت پس از گذشت 5 روز دستگاه شما مشمول هزینه انبارداری خواهد شد (روزانه 3000 تومان) و در صورتیکه پس از گذشت 30 روز اقدام به دریافت دستگاه خود ننموده و یا در دسترس نباشید دستگاه مشمول هزینه ماهانه 200.000 تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید در این حالت کد رهگیری مربوط به این دستگاه ابطال و عرصه تعمیرات هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  • ضمانت
    کلیه قطعات تعویض شده به غیر از تاچ و ال سی دی (مهلت تست در حضور کارشناس واحد) تا یک هفته دارای ضمانت می باشد و واحدهای منتخب موظف هستند در صورت بروز هر گونه مشکل در قطعه تعویضی (به غیر از تاچ و ال سی دی) در طول یک هفته، دستگاه را بدون در نظر گرفتن صف تعمیرات ، تحویل گرفته و مشکل را مرتفع نمایند.
    لازم به توضیح است کلیه قطعات مصرفی در واحدهای خدماتی، ضمانت اصالت را دارا می باشند و دارای بالاترین کیفیت موجود هستند. لذا در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که 100% اصلی نیست، هماهنگی های لازم با متقاضی انجام خواهد شد.
  • تبصره 1
    در صورت تمایل متقاضی به استفاده از قطعه درجه دوم و یا غیر اصلی از متقاضی رضایتنامه دریافت خواهد شد.
  • زمان انقضاء گارانتی از تاریخ صدور فاکتور، محاسبه می‌‌شود.
    گارانتی عرصه تعمیرات شامل قطعه و سرویس انجام شده ذکر شده در فاکتور می‌باشد.
    چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالا خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
    تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان عرصه تعمیرات خواهد بود.
    گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دارای ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، فلش، ریستور، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایل‌های موردنیاز، بازیابی اطلاعات، ساخت انواع حساب کاربری شامل اپل آیدی و غیره، بازیابی رمز عبور، مشکلات نرم‌افزاری و سایر خدمات نرم‌افزاری، شامل گارانتی عرصه تعمیرات نمی‌باشد. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات یا خدمات گارانتی نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.
    کاربر در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی است. پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده شرکت نمی‌باشد.
    تعویض‌های انجام شده و قطعات مصرف شده به مدت مشخص شده در فاکتور تعمیر با سربرگ عرصه تعمیرات دارای گارانتی خواهد بود.
    گارانتی قطعات و خدمات انجام شده، فقط در قبال سلامت هولوگرام نصب شده و ارایه‌ اصل فاکتور خدمات دارای اعتبار خواهد بود.
    هر مشکل در عملکرد سیستم چه از لحاظ نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری در صورتی که مربوط به ایراد رفع شده و تعمیر انجام شده نباشد، شامل گارانتی نمی‌شود.
    هرگونه ایراد شناخته شده یا عدم کارآیی مناسب کالا به هنگام تولید در شرکت سازنده که ارتباطی به تعمیر انجام شده ندارد شامل گارانتی نمی‌شود
  • گزینش
    اطلاعات واحدهای صنفی منتخب پس از گزینش توسط کارشناسان مجرب عرصه تعمیرات و عبور از مراحل گوناگون تست تخصصی در لیست تعمیرکاران مجموعه آماده و با توجه به تخصص و منطقه فعالیت سفارش ها جهت تعمیر به آن ها ارجاع داده میشود و مشتریان می توانند با اطمینان از کیفیت خدمات بر مبنای استانداردهای بروز، درخواست خود را در سایت ثبت نمایند.
    لذا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، کلیه مراحل پیگیری توسط مجموعه عرصه تعمیرات صورت می پذیرد ولی در نهایت مسئولیت نهایی با واحد صنفی خدماتی خواهد بود و در موارد خاص مطابق قوانین و ضوابط اصناف کشور رسیدگی خواهد شد.
    لازم به ذکر است کلیه واحدهای صنفی منتخب به طور مستمر به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می شوند .
  • هزینه ها
    هزینه اعلام شده توسط کارشناس فقط در مورد مشکل ذکر شده بوده و مشکلات دیگر شامل هزینه مجزا می باشند. با توجه به نوسانات فعلی بازار، هزینه اعلام شده توسط کارشناس به صورت تلفنی ممکن است با هزینه دستگاه در زمان تحویل توسط متقاضی متفاوت باشد، لذا در هنگام برآورد هزینه توسط کارشناس در صورت تمایل در اسرع وقت دستگاه خود را تحویل واحد خدماتی نمایید. در صورتیکه هزینه نهایی دستگاه برابر و یا کمتر از برآورد هزینه ابتدایی اعلام شده توسط کارشناس واحد خدماتی به متقاضی باشد، فرآیند تعمیرات بدون هماهنگی با متقاضی انجام خواهد شد. بدیهی است در صورتیکه هزینه دستگاه بیش از برآورد هزینه ابتدایی باشد قبل از انجام تعمیرات، هماهنگی های لازم با متقاضی صورت خواهد پذیرفت.
    کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد.
    کاربر می‌پذیرد هزینه خدمات تعمیر از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی شرکت است، در صورت قبول خدمات، متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات، اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبه از محل اعتبار کاربری خود را به شرکت اعطا می‌نماید.
    پرداخت هزینه خدمات فقط از طریق پرداخت اینترنتی امکان پذیر است
    کاربر می‌پذیرد هیچ‌ زمانی درخواستی برای عرصه تعمیرات ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات عرصه تعمیرات را داشته باشد. اگر کاربر پس از ارسال درخواست و پذیرش درخواست توسط یک کارشناس، درخواست را لغو کند یا در مکان مشخص شده به عنوان محل ارایه خدمت در زمان مشخص جهت ارائه دستگاه به پیک مجموعه حضور پیدا نکند، متعهد به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب طبق مبلغ درج شده در متن قوانین و مقررات می‌باشد
    بعد از دریافت دستگاه از مشتری، اگر به دلیل غیرقابل تعمیر بودن کالا و یا مواردی مانند موجود نبودن قطعات یدکی و موانع تخصصی، امکان تعمیر کالا وجود نداشته باشد، کاربر موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب می‌باشد.
  • شرایط پرداخت مالی تعمیرکاران زیرمجموعه
    کارشناس باید شماره شبای خود را برای واریز وجه کارکرد به عرصه تعمیرات اعلام کند. پرداخت وجه از سوی عرصه تعمیرات به کارشناسان هر روز انجام می‌شود. عرصه تعمیرات هیچ مسئولیتی را در قبال شماره شبایی که به اشتباه اعلام شده، برعهده ندارد و در صورت بروز این مشکل عواقب آن بر عهده خود کارشناس است.
  • گارانتی و شرایط ابطال آن
    زمان انقضاء گارانتی از تاریخ صدور فاکتور، محاسبه می‌‌شود.
    گارانتی عرصه تعمیرات شامل قطعه و سرویس انجام شده ذکر شده در فاکتور می‌باشد.
    چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالا خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
    تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان عرصه تعمیرات خواهد بود.
    گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دارای ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، فلش، ریستور، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایل‌های موردنیاز، بازیابی اطلاعات، ساخت انواع حساب کاربری شامل اپل آیدی و غیره، بازیابی رمز عبور، مشکلات نرم‌افزاری و سایر خدمات نرم‌افزاری، شامل گارانتی عرصه تعمیرات نمی‌باشد. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات یا خدمات گارانتی نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.
    کاربر در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی است. پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده شرکت نمی‌باشد.
    تعویض‌های انجام شده و قطعات مصرف شده به مدت مشخص شده در فاکتور تعمیر با سربرگ عرصه تعمیرات دارای گارانتی خواهد بود.
    گارانتی قطعات و خدمات انجام شده، فقط در قبال سلامت هولوگرام نصب شده و ارایه‌ اصل فاکتور خدمات دارای اعتبار خواهد بود.
    هر مشکل در عملکرد سیستم چه از لحاظ نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری در صورتی که مربوط به ایراد رفع شده و تعمیر انجام شده نباشد، شامل گارانتی نمی‌شود.
    هرگونه ایراد شناخته شده یا عدم کارآیی مناسب کالا به هنگام تولید در شرکت سازنده که ارتباطی به تعمیر انجام شده ندارد شامل گارانتی نمی‌شود
  • سلب مسئولیت
    سرویس ارایه شده "همانطور که هست" و "در دسترس" است و بدون هر نوع ضمانت ، صریح یا ضمنی، ارایه می‌شود، اما محدود به هر گونه ضمانت‌نامه های ذکر شده در عنوان، عدم نقض، خرید و فروش مناسب برای یک هدف خاص، بدون هیچ گونه ضمانت، و هر گونه ضمانت ضمنی با هر دوره عملکرد و یا استفاده از تجارت، که همه آنها به روشنی رد می شود نمیشوند.
    عرصه تعمیرات هیچ گونه ضمانت در مورد دقیق بودن یا کامل بودن محتوای وبسایت یا محتوای هر سایت مرتبط با این وبسایت ندارد و هیچگونه دِین (بدهی) یا مسئولیتی برای هیچ کدام از موارد زیر ندارد:
  • • خطاها،اشتباه‌ها، یا هرگونه نادرستی در محتوا
    • آسیب شخصی یا صدمه به طبیعت، از هر نوعی که در دسترس شما و یا استفاده از سرویس باشد.
    • پیامدهای استفاده از سایت یا افشاء هر گونه محتوای ارایه شده یا درخواست های کاربران در وبسایت
    • افشاگری غیرقانونی تصویر، اطلاعات یا داده‌هایی که از آپلود، دانلود یا ذخیره‌سازی درخواست‌های کاربران حاصل می‌شوند.
    • آمارهای ارایه شده به کاربران وبسایت یا اپلیکیشن‌های عرصه تعمیرات، محدود به فعالیتهای سایت، نتایج جستجو، و یا دیدگاه های محتوا نمی‌شود.
عرصه تعمیرات هیچگونه مسئولیتی برای نتایج جستجو یا رکوردها و یا اضافه کردن یا تغییرات مربوط به اطلاعات قبلی مرتبط با محتوای سایت ندارد.
  • عرصه تعمیرات، مدیران، کارکنان، نمایندگان، ارایه دهندگان، شرکا و ارایه‌دهندگان مطالب اطمینان نمی‌دهند که:
  • • این سرویس در هر زمان یا مکان خاص، امن یا قابل دسترس خواهد بود.
    • هر گونه نقص یا خطا اصلاح خواهد شد.
    • هرگونه محتوا یا نرم‌افزار موجود در سرویس عاری از ویروس یا سایر اجزای مضر باشد
    • وبسایت یا اپلیکیشن‌ها با هر گونه سخت‌افزار، نرم‌افزار، سیستم عامل یا داده هماهنگ و یا سازگار باشند.
    • نتایج استفاده از خدمات مطابق با نیازهای شما خواهد بود.
عرصه تعمیرات هیچگونه ضمانت، صحت، تعهد، یا پذیرش مسئولیت هرگونه محصول یا خدمات تبلیغی یا ارایه شده توسط یک شخص ثالث از طریق سرویس یا هر سایت هایپرلینک و یا در محتوای سایت و یا هر نوع بنر و یا دیگر تبلیغات ندارد. عرصه تعمیرات نمی خواهد به هر دلیلی و یا در هر صورت مسئول نظارت بر هر گونه معاملات بین کاربر و ارایه دهنده‌های ثالث محصولات یا خدمات باشد. کاربر موظف است با خرید یک محصول یا خدمات از طریق هر رسانه یا هر محیطی، بهترین انتخاب و عمل را انجام دهد و هرجا لازم است احتیاط کند. استفاده کاربران از خدمات تنها با مسئولیت خودشان است.

مجموعه تعمیراتی آرنا

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟
14:35